Translate

miercuri, 2 noiembrie 2011

PLAN DE PROMOVARE A IMAGINII SCOLII 2011/2012

PLAN DE PROMOVARE A IMAGINII ŞCOLII
An şcolar 2011/2012

OBIECTIVE GENERALE :

- Crearea şi promovarea unei imagini instituţionale pozitive în comunitate
- Elaborarea unor proiecte locale care să vizeze multiplicarea experienţei pozitive şi a exemplarelor de bună practică în managementul instituţional
- Personalizarea ofertei educaţionale la nivel instituţional prin diversificarea şi flexibilizarea acesteia în funcţie de nevoile şi interesele partenerilor şi beneficiarilor procesului educaţional
- Colaborarea eficientă cu toţi reprezentanţii minorităţilor etnice
- Promovarea unor proiecte focalizate pe reducerea absenteismului, violenţei şcolare, susţinerea elevilor cu dezavantaj social şi conduite de risc, susţinerea elevilor în alte abilităţi
- Armonizarea ofertei de servicii educaţionale şi formare permanentă cu nevoile specifice identificate în unitatea şcolară şi comunitatea locală.
- Promovarea imaginii instituţiei şi factorilor ce îşi asumă responsabilităţile în procesele de descentralizare şi asigurare a calităţii educaţiei

Nr.
Crt. Acţiuni / Măsuri Termen Cine răspunde Observaţii
1. Reactualizarea periodică a paginii WEB
Asigurarea funcţionării site-ului
Conştientizarea importanţei aplicării pachetului de sarcini pe probleme de comunicare şi relaţii cu publicul
Reconsiderarea strategiei privind imaginea instituţională în rândul elevilor, părinţilor, comunităţii
Organizarea şi distribuirea de responsabilităţi speciale legate de relaţia cu beneficiarii actului educaţional Permanent Directori

Coordonator de proiecte
Informatician
2. Organizarea şi participarea la acţiuni comune şi relevante pentru comunitate
Stabilirea unor legături, participarea responsabilă a tuturor persoanelor implicate la problemele comune ale societăţii civile pentru realizarea proiectelor proprii-şcoală, instituţii publice locale şi judeţene Permanent Directori
Reprezentanţi ai instituţiilor publice
Reprezentanţi ai societăţii civile

3. Asigurarea transparenţei necesare participării responsabile a tuturor membrilor în structuri parteneriale, conducerea locala, părinţii oamenii de afaceri în ceea ce priveşte adecvarea ofertei educaţionale a şcolii la specificul comunitar( întâlniri, şedinţe cu caracter informativ, lucrativ, de analiză, de consultare) Permanent Directori
Reprezentanţi ai instituţiilor publice
Reprezentanţi ai societăţii civile

4. Promovarea imaginii instituţionale
Permanent Directori

5. Marketing educaţional- iniţierea, implementarea de acţiuni cu parteneri educaţionali, comunitari în ideea promovării ofertei educaţionale Semestrul II
Director
Consilier educativ

6. Monitorizarea activităţii extraşcolare şi a concursurilor şcolare Permanent Directori
Responsabili catedre/comisii metodice
Comisia de curriculum
7. Organizarea şi desfăşurarea simulărilor la disciplinele evaluării naţionale la clasele a VIII-a Semestrial Directori

Profesorii de specialitate
8. Realizarea unor planuri operaţionale vizând relaţia şcolară-părinţi ca factor determinant în realizarea obiectivelor comune, şedinţe, întâlniri periodice a elevilor „ problemă”. Permanent Directori

9. Identificarea de oportunităţi la nivelul comunităţii locale pentru sprijinirea copiilor şi tinerilor proveniţi din familii cu resurse financiare reduse Permanent Comisia pentru proiecte si programe
10. Iniţierea activităţilor educative şcolare şi extraşcolare diferenţiate care să răspundă socializării tinerilor ( concursuri, reuniuni, întâlniri cu agenţii economici,personalităţi .) Permanent Comisia pentru organizarea şi desfăşurarea activităţilor şcolare şi extraşcolare
11. Iniţierea de programe de formare a elevilor pentru realizarea unor proiecte în beneficiul comunităţii (participarea la acţiuni organizate în scop umanitar)
Derularea programului de protecţie a mediului Permanent Directori
Comisia de proiecte şi programe
12. Identificarea nevoilor de educaţie ale comunităţii şi posibilităţilor de realizare în cadrul legal existent şi cu resurse disponibile. Semestrul I Directori
Reprezentanţi ai administraţiei publice locale
13. Îmbunătăţirea planului de dezvoltare a unităţii şcolare pentru satisfacerea nevoilor proprii şi ale comunităţii locale Semestrul I Directori
Reprezentanţi ai Administraţiei publice locale
14. Armonizarea mesajelor şi moderarea/medierea/prevenirea disfuncţiilor în relaţiile dintre unitatea şcolară şi autorităţile locale permanent Directori
Reprezentanţi ai Administraţiei publice locale
15. Iniţierea de acţiuni vizând accesarea fondurilor comunitare
Conform planului operaţional propriu Directori
Reprezentanţi ai Administraţiei publice locale
Comisia de proiecte şi programe
16. Întreţinerea şi dezvoltarea patrimoniului şcolar pentru crearea unui ambient favorizant procesului de învăţământ Permanent Directori
Reprezentanţi ai Administraţiei publice locale
17. Revistele şcolii
Semestrial Colectivul de redacţie
18. Prezentarea activităţilor din şcoală în mass-media (Radio CS, Radio Omega, Radio Târgu-Jiu şi presa scrisă locală) Permanent Directori
Popescu Manuela


DIRECTOR, COORDONATOR CEAC,
Prof. Violeta Dulubei Prof. Simona Ileana Popescu

Niciun comentariu: